نقد و بررسی بازی dead space 2

نقد و بررسی بازی dead space 2

 مردگان در فضا 

cat DS2 ادامه ی داستان بازی قبل را که محور اصلی آن مهندس ایزن کلارک بود را دنبال میکند .مهندسی که تمام  تلاشش برای نجات عشقش بی نتیجه ماند و اینک به نوع دچار روان پریشی شده است. به همین دلیل در ابتدای بازی او را در یک تیمارستان فضایی می بینیم.جایی که گوی سبقت را از دیگر بخش های بازی ربوده داستان و شخصیت تحول یافته کلارک هست که بر خلاف نسخه قبل دشمنی خطرناک تر از نکورومرفها انتظار او را میکشد.بدون اشاره به محتوا به شما نوید یک داستان زیبا و مجذوب کننده را میدهم.در DS2به جای یک سفینه با یک شهر از موجودات جهش یافته روبرو هستیم .تنوع بسیار جالب محیطی که حتی کودکستان،کلیسا و… را بدون تردید برای شما تبدیل به کابوس میکند. جالبتر اینکه شما در طول بازی هیچ گاه صفحه بارگذاری را نمی بینیدکه باعث غرق شدن در جو بازی میشود.

همه ی چیزهای خوب!
بازی برای ترساندن همان روند سابق خود که بی نقص بود را تکرار کرده است اما در بخش اکشن بازیست که سازندگان با نگاهی به عناوینی چون خدای جنگ3 دست به تغییراتی زیبا زده اند.شاید خیلی از عناصر در بازی چیز جدیدی نباشند اما آن قدر دقیق و زیبا پیاده شده اند که حتی لحظه ای  شما را از حس ناب بازی خارج نمی کند.بزرگترین چالشی که در بازی انتظار شما را می کشد حس تعلیق است.تصور کنید که اطراف شما را اجساد تکه تکه شده فرا گرفته است و صدایی به شما نوید این را میدهد که تنها نیستید.مرگ همینجاست اما چگونه و چه زمانی به سراغ شما خواهد آمد چیزی است که ناخواسته موجب وحشت در فضای مرده میشود.
زیبایی های وحشت
محصور کننده بودن بازی را  باید مدیون صداگذاری  بی نقص و گرافیک زیبای بازی باشیم.در صداگذاری از نعره های وحشیانه تا صدای  تنفس وضربان قلب ایزن به  زیبایی و ظرافت هر چه تمام تر کار شده است.در یک  جمله کلیکسیونی از اصوات خوف ناک در بازی منتظر گوشهای شما است.
گرافیک در همه ی زمینه ها نیز نمره قابل قبولی می گیرد. فیزیک بازی مثل بازی قبل به شما اجاره ی تکه تکه کردن دشمنان و جابه جایی اعضای بدن آن ها را میدهد.نور پردازی نیز در خدمت سبک به بهترین شکل حضور دارد.بافتها نیز اولین نگاه کیفیتشان را به رخ میکشند.
بازی سازی با هدف
مسائل زیادی باعث شده که  DS2بازی موفق باشد که اگر فرصت شد در بحثی جدا به آن میپردازیم،اماکاملا مشخص است که هدف سازندگان از DS2 ایجاد لحظات پراز حراص و وحشت است.ایجاد تعامل عالی بین دو سبک اکشن و ترسناک به نحوی که مکمل یکدیگر باشند یکی از نکات کلیدی در موفقیت این بازی است.همان طور که در پیش نمایش بازی گفتم بهتر است به دنبال جایی باشید که بتوانید نیمه شب خود را در فضایی مرده بگذرانید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

gamefire

نیما دارابیان

gamefire

http://gamefire.loxblog.com

game fire

نقد و بررسی بازی dead space 2

game fire

به وبلاگ من خوش آمدید نقد و بررسی بازی های روز دنیا

game fire